کاربران عزیز جهت استفاده بهتر و بهینه از خدمات سایت زیبا 24 لازم است که موارد زیر را به دقت ملاحظه نمایید.

زمانی که کاربران اقدام به خرید محصول از فروشگاه اینترنتی زیبا 24 می کنند، به این معنی است که تمامی قوانین و شرایط فروشگاه را پذیرفته اند.

قوانین عمومی:

کلیه اصول و شرایط خرید در فروشگاه اینترنتی زیبا 24 بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک بنا شده و کاربر موظف است تا تمامی این قوانین را رعایت نماید.

ارتباطات الکترونیکی:

زمانی که شما اقدام به ثبت سفارش خود بر روی سایت زیبا 24 می کنید، در واقع ارتباط الکترونیکی شکل گرفته و در صورت موافقت شما با قوانین فروشگاه، ایمیل و پیام کوتاه برای شما ارسال می شود.

موضوع مورد توجه این است که 09122636295 تنها شماره ای است که سایت زیبا 24 به کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می کند. به این ترتیب اگر هر پیامکی با عنوان فروشگاه زیبا 24 از شماره ای غیر از شماره درج شده برای شما ارسال شد، سوء استفاده از سایت زیبا 24 بوده و تخلف محسوب می شود.

ثبت سفارش:

روزهای کاری از شنبه الی پنج شنبه به استثنای تعطیلات رسمی است. همینطور ارسال سفارشات در بازه روزهای کاری و یک روز بعد از روزهای تعطیل انجام می پذیرد. کاربران گرامی می توانند سفارشات خود را در تمامی روزهای هفته و 24 ساعت شبانه روز در فروشگاه اینترنتی زیبا 24 ثبت نمایند، اما زمان پاسخگویی و پیگیری سفارشات از ساعت 9 صبح الی 17 بعداظهر می باشد.